مدير عامل شركت شهرک های صنعتی قزوين؛

برگزاری ۱۸۰ دوره آموزشی برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی قزوين  

مدير عامل شركت شهرک های صنعتی قزوين گفت: از ابتداي سالجاري تاكنون ۱۸۰ دوره آموزشي تخصصي و مهارتی برای مديران وكارشناسان واحدهای توليدی و صنعتی، كارگاهی و خدماتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۲۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری در ديدار با حجت الاسلام عرب مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان با اعلام اين مطلب افزود: در راستاي اجراي مفاد تفاهم نامه في مابين سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور براي بهبود وضعيت آموزش نيروي انساني شاغل در واحدهاي صنعتي و تاكيد بر تعامل و همكاري بيشتر براي ارتقاء سطح كيفي و كمي آموزشها مي باشد.

وي افزود: از ابتداي سالجاري تا پايان بهمن ماه، 30 هزار نفر ساعت دوره آموزشی مديريتي، مهارتي (آموزش فني و حرفه‌اي)، كارآفريني (فن بازار كسب‌وكار)، آموزش‌هاي مجازي براي با شرکت دو هزارو 700 نفر از مدیران و کاركنان واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهركها و نواحي صنعتي در سطح استان برگزار شد.

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي قزوين با اشاره به اهداف برگزاري اين دوره هاي آموزشي گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت مديران و پرسنل واحد هاي صنعتي كوچك ، افزایش کارآیی و اثربخشی در واحد صنعتي، دوره هاي آموزشي در سه حوزه مديريتي، مهارتي و كارآفريني در زمينه هاي كنترل فرايند آماري، قوانين و مقررات كار، بهينه سازي مصرف انرژي، مديريت رفتار سازماني و آموزش، قوانين مالياتي، اصول تشريفات، اصول انبارداري، ايمني در محيط كار، توسعه بازار بين الملل و غیره براي واحدهاي صنعتي انجام گرفته است.

در اين ديدار سید محمود عرب مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان قزوين با اشاره به اهمیت مهارت آموزی برای ورود به بازار کار بويژه در واحدهاي صنعتي گفت: با ابلاغ طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در 11 ماهه سالجاري 727 نفر با 174 هزار نفر ساعت در محيط واقعي كار آموزش ديده اند.

وي افزود: در حال حاضر بيش از 30 واحد آموزش در محیط واقعی کار در واحدهای تولیدی و کارگاهی استان فعال بوده كه حدود 80 درصد افراد پس از مهارت آموزی در محیط‌های واقعی کار جذب بازار کار می‌شوند.

مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان عنوان کرد: در آموزش‌های مهارتی محیط واقعی کار، آموزش‌های ارائه شده متناسب با نیاز بازار کار و صنعت است و باید آموزش‌های مهارتی هدفمند باشد تا بتوان ضمن افزایش بهره وری به اشتغالزایی هم کمک کرد.

گفتني است تاكنون بيش از دو هزار و 70 دوره آموزشي براي 37 هزار نفر ساعت آموزشي براي واحدهاي صنعتي و توليدي برگزار شده و در سال آينده برگزاري بيش از 160 دوره در دستور كار معاونت صنايع كوچك اين شركت قرار دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار